Translate

diumenge, 16 de desembre del 2012

CLAUERS I COLLARETS SOLIDARIS


El passat 1 de desembre, Cal Graells equinoteràpia, va fer un concert solidari amb l'objectiu principal de
donar a conèixer els serveis que ofereix Cal Graells-Equinoteràpia i recaptar fons per millorar i dignificar les instal.lacions.
Es treballa en unes instal.lacions cedides en una hípica molt a prop de Calaf, on les condicions climatològiques en determinades èpoques de l'any són dures i provoquen interrupcions temporals en les teràpies i això sempre és un problema per l'usuari (persones amb necessitats especials). D'aquí la necessitat de recaptar fons per millorar aquestes instal.lacions. L'objectiu és construir una aula, un despatx per el psicòleg i un espai per fisioteràpia. També els caldria una pista coberta per dur a terme les activitats en períodes en que la mala climatologia interromp el curs de la teràpia.
Si esteu interessats en saber més cosses d'ells no dubteu d'entrar en la seva pàgina web, i estic segura que si voleu fer alguna donació estaran encantats ;-)

Tinc molta sort de conèixer aquest gent fantàstica que fan una feina tant important per millorar el dia a dia de moltes persones, es per això que quan se'ns va ocórrer l'idea de fer uns clauers i penjolls solidaris, no m'ho vaig pensar ni un moment, i em vaig posar a treballar!

Aquí teniu el resultat !





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada