Translate

diumenge, 9 de desembre del 2012

BOJA PEL DISSENY I ENAMORADA DE L'ART



Sempre he tingut una venada creativa i artística.

Vaig estudiar disseny gràfic, i de seguida vaig entrar en el món laboral per treballar en una empresa d'Arts Gràfiques. Després de molts anys en aquest sector, fent un parèntesi per dedicar-me i centrar-me amb el meu paper de mare, vaig muntar una empresa de disseny i confecció de bijuteria juntament amb la meva amiga i sòcia Tere Miquel.

TOC'S d'art va ser creat per fer arribar el disseny de bijuteria a una dona cosmopolita, moderna i exigent amb els cànons de bellesa actuals.
Des de l'inici vàrem treballar i experimentar amb materials molt diversos i originals, però sempre respectant el medi ambient i intentant reciclar tot tipus de residus.
Ha sigut una de les etapes més boniques, creatives i plenes de la meva vida. He conegut a molta gent, he fet bons amics i també m'he conegut una mica més a mi mateixa.
Després de 8 anys, és a dir 16 temporades, i degut a la crisi, ens hem vist obligades a baixar del vaixell... i aquest Nadal serà l'últim de TOC'S d'art.
Vull aprofitar per donar les gràcies a tota la gent que aquests vuit anys ha confiat en nosaltres, donant-nos suport i lluint les nostres peces... I molt especialment a la meva companya, per tot el que hem viscut i hem après juntes!!

Bé, quan vàrem decidir de tancar, el meu cap va començar a rumiar què podria fer.... I tal i com pasa sovint, quan una porta es tanca, se n'obre una altra, i podré continuar treballant en el món de la moda!!! I per això m'he decidit a fer un bloc, per parlar i compartir sobre moda, i la meva nova gran passió “Les resines”! Seguirem en contacte...

Boja pel disseny i enamorada de l'art !!!!

2 comentaris:

  1. Jo que tinc moolts dels teus preciosos collarets trobaré a faltar els dissenys nous que miravem cada començament de temporada... però també dic que ja he vist les teves noves creacions i m'han encantat, ja en tinc una... ànims i endavant en aquesta nova etapa, fas unes crecions genials, molt especials!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies guapa ! seguirem amb contacte :-)
      Gent com tu es la que m'ajuda a inspirar-me dia a dia. Molts petons !

      Elimina