Translate

divendres, 14 de desembre del 2012

TALLER DE RESINES A ILOVEKUTCHI

El passat mes de setembre vaig anar Barcelona a Iloverutchi , Una petita botiga, que també hi fan tallers de manualitats, situat al carrer Andrea Dòria 41, al costat del passeig marítim de la Barceloneta.
El concepte de la botiga es 100% 'fet a mà' o 'fet a casa' amb articles de marca pròpia i també d'altres artesans. Els materials amb que treballen són acuradament seleccionats i aposten pels colors alegres i divertits, plens d'energia positiva, amb un punt naïf.
El taller, també te molt encant, i el tracte es immillorable.
Fa uns dies la revista “TIME OUT Barcelona”, la va nomenar com una de les 20 botigues de bcn amb més encant de la ciutat !!! Moltes felicitats !!
Podeu veure la botiga al facebook o a la seva pàgina web:
https://www.facebook.com/ilovekutchi

Em vaig apuntar a un taller de resines (es el que te aquest mon de l'art, sempre hi han tècniques que no coneixes, i no pares mai de descobrir materials nous....)
Quina sorpresa mes gran, quan vaig descobrir que l'artista que impartia el curs era d'Igualada !!! l'Alícia Artigas de “Collage de memòries”...
Mai m'hagués pensat que això de les resines m'agradaria tant... te moltíssimes aplicacions, i mai s'acaben les opcions de crear coses noves.

Aquí es on va començar el meu interes per les resines !!! ;-)

2 comentaris:

  1. M'ha encantat la botiga, si tornàs per allí et puc deixar la meva llista per reis, jajajj gracies per compartir-la. Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajajajaaj….. Fet !! Molts petons a tots tres !!

      Elimina